Hyvitys- ja palautuskäytäntö

Tilauksen peruutus

Kaikki tilaukset voidaan peruuttaa, kunnes ne on lähetetty. Jos tilauksesi on maksettu ja sinun on muutettava tai peruutettava se, sinun tulee ottaa meihin yhteyttä 12 tunnin kuluessa. Kun pakkaus- ja toimitusprosessi on alkanut, sitä ei voi enää peruuttaa.

Palautuskäytäntö

Palautus- ja palautuskäytäntömme on voimassa 14 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut 14 päivää, emme voi tarjota sinulle täyttä hyvitystä tai vaihtoa. Jotta tuotteesi voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen vastaanotit. Sen tulee olla myös alkuperäisessä pakkauksessa. Palautuksen viimeistelemiseksi tarvitsemme kuitin tai ostokuitin.

Olet itse vastuussa tuotteen palautuksesta aiheutuneiden toimituskulujen maksamisesta. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi.

Hyvitykset

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä. Jos sinut hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi lisätään automaattisesti hyvitys tietyn päivän kuluessa.

Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset

Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen. Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksesi on virallisesti lähetetty. Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Käsittelyyn kuluu usein jonkin verran aikaa ennen kuin hyvitys lähetetään. Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä ole vieläkään saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä.   Tyytyväisyytesi on meille ykkösprioriteetti. Siksi voit pyytää hyvitystä tai uudelleenlähetystä tilatuista tuotteista, jos:

  • Et saa niitä taatussa ajassa (45 päivää ilman 2-5 päivän käsittelyä)
  • Saat väärän tuotteen
  • Et halua vastaanottamaasi tuotetta (mutta sinun on palautettava tuote omalla kustannuksellasi ja tuotteen tulee olla käyttämätön)

Emme myönnä hyvitystä, jos:

  • Tilauksesi ei tule perille sinun hallinnassasi olevista syistä (esim. väärän toimitusosoitteen ilmoittaminen)
  • Tilauksesi ei tule perille poikkeuksellisten olosuhteiden vuoksi, jotka eivät ole meidän hallinnassamme (esim. ei tulla tullille, viivästyy luonnonkatastrofista).

Vaihdot

Vaihdamme tuotteet vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneet. Jos sinun on vaihdettava se samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköposti osoitteeseen {email address} ja lähetä tuotteesi osoitteeseen: {fyysinen osoite}.

Toimituksen palautukset

Jos haluat palauttaa tuotteesi, lähetä tuote osoitteeseen: {fyysinen osoite}. Vaihdetun tuotteen saapumisaika saattaa vaihdella asuinpaikastasi riippuen. Jos palautat kalliimpia tuotteita, voit harkita jäljitettävän kuljetuspalvelun käyttöä tai kuljetusvakuutuksen ostamista. Emme takaa, että saamme palautettua tuotetta.

Tarvitsetko apua?

Ota meihin yhteyttä osoitteessa: asiakaspalvelu@modernikoti.fi – jos sinulla on kysyttävää hyvityksistä ja palautuksista.